Séries Addict

Tout sur vos séries préférées, acteurs, spoilers et bandes annonces

AccueilFAQRechercherMembresGroupesS'enregistrerConnexion

Partagez | 

[Chuck] saison 5

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Nanou
BadWolf_United
BadWolf_United

Pays :

MessageSujet: [Chuck] saison 5   Sam 5 Nov - 11:58

Episodes saison 5

épisode 1 : Chuck versus the zoom
Without the Intersect in his head or the support of the CIA, the world of espionage is a much more dangerous place for Chuck Bartowski (Zachary Levi) and his team of freelance spies. To start, Carmichael Industries takes on a slick, rich thief named Jean Claude (guest star Mark Hamill), and a conniving investor, Roger Bale (guest star Craig Kilborn), who has stolen money from some of the world's most dangerous people. Meanwhile, Morgan (Joshua Gomez) helps Chuck with a special surprise for Sarah (Yvonne Strahovski). Back in the Buy More, Jeff (Scot Krinsky) and Lester (Vik Sahay) have taken things to another level with their latest scheme.

épisode 2 : Chuck versus the bearded bandit
As the team takes on a missing persons case, Chuck (Zachary Levi) and company struggle to establish themselves as Carmichael Industries in the face of a rival security firm led by the tough and efficient Gertrude Verbanski (guest star Carrie-Anne Moss). Meanwhile, Morgan (Joshua Gomez) continues to adjust to the Intersect while Chuck adjusts to being his handler. Also, the Buy More finds an unlikely spokesperson to help drum up business.

épisode 3 : Chuck versus the frosted tips
As the team is tasked with finding one of the CIAs most wanted, Chuck (Zachary Levi) fears that the Intersect may be going to Morgan's (Joshua Gomez) head. Meanwhile Sarah (Yvonne Strahovski) helps Casey (Adam Baldwin) navigate his relationship with Gertrude (guest star Carrie-Anne Moss). Elsewhere, Captain Awesome (Ryan McPartlin) makes a startling revelation about Jeff (Scott Krinsky) and Lester (Vik Sahay).

épisode 4 : Chuck versus the business trip
Chuck and Sarah track an assassin who is trying to eliminate the new intersect; Morgan tries to adjust to having the intersect; Jeff exposes a new side of himself.

épisode 5 : Chuck Versus the Hack Off
Chuck turns to Verbanski for help tracking a computer virus. Lester and Jeff's relationship is complicated by a new Buy More employee.

épisode 6: Chuck Versus the Curse
Chuck and Sarah must race against time and a ruthless spy Robyn Cunnings, to destroy a dangerous computer virus. Meanwhile, Ellie and Awesome are spending their date night which takes on a dangerous turn and Morgan is sent on a special mission to recover Chuck's P.A.N.T.S.

épiode 7 : Chuck versus the Santa suit
Chuck and Sarah learn who is trying to destroy Carmichael Industries. Ellie's Christmas plans come undone. A computer virus threatens to ruin Christmas at Buy More.

épisode 8: Chuck vs. the Baby
Sarah is forced to confront a secret from her past and feels she must do so alone, while Chuck urges her to let him help. When Sarah encounters her original handler, Kieran Ryker, she fears that he will harm those closest to her, including her mom.

épisode 9: Chuck vs. the kept man
While Chuck and Sarah contemplate the next step for Carmichael Industries, Casey’s forbidden love, Gertrude Verbanski, walks back into his life with a questionable mission in South Beach. Meanwhile, Jeff’s enhanced intelligence leads he and Lester to suspect that something unusual may be happening at the Buy More.

épisode 10: Chuck vs. Bo
As Chuck and Sarah try to realize a new, safer future, Morgan’s past as the Intersect sends them to Vail on one last mission, where they enlist the help of an unlikely source — the legendary Bo Derek. Elsewhere, Jeff and Lester continue their own spy mission.

épisode 11: Chuck vs. the Bullet Train
When a mission in Japan becomes a hostage situation, Sarah and Chuck must face the merciless Nicholas Quinn aboard a speeding Japanese bullet train. Meanwhile, the mission leaves Casey with an impossible decision.

épisode 12: Chuck vs. Sarah
After a harrowing mission, Sarah returns to Chuck with a huge secret. Meanwhile, Ellie and Awesome are presented with a new opportunity that could change their lives.

épisode 13: Chuck vs. the Goodbye
Chuck enlists his family, friend and some unexpected allies as he races to stop Nicholas Quinn from destroying everything Chuck has built over the past five years.

source : bétasérie et IMDB

des Bananes dans le Void
Tumblr me !!

Dernière édition par Nanou le Dim 22 Jan - 13:56, édité 4 fois
Revenir en haut Aller en bas
Nanou
BadWolf_United
BadWolf_United

Pays :

MessageSujet: Re: [Chuck] saison 5   Sam 5 Nov - 13:06

la saison 5 a repris la semaine dernière et j'ai enfin rattrapé les deux premiers épisodes !

nos espions travaillent maintenant en freelance, et Carmichael Industries va pas très bien, comme ils ont pas beaucoup de client et plus là c'est Morgan l'intersect et euh, si c'était marrant dans le 1er épisode, ça devient lourdingue dans le deuxième, et comme par hasard Morgan fait les mauvais choix, comme Chuck le faisait au début...

bon visiblement l'intersect ne restera pas longtemps chez Morgan, vu que dans la BA du 5.03 ils se rendent tous compte qu'il fonctionne pas bien... ben voui Morgan ne sait plus qui est Luke Skywalker *horreur* donc on peut espérer que Chuck redeviendra l'intersect en plus il est tout triste au début de plus l'être xD

sinon, je sens qu'on aura de super guest encore cette année... déjà moi j'ai couiné car on a Mark Hamil dans l'intro du 5.01, genre Mark Hamil quoi, Luke Skywalker en personne ... ensuite épisode 2 : Carrie-Ann Moss aka Trinity dans Matrix, qui va rester un petit bout de temps je pense cool

des Bananes dans le Void
Tumblr me !!
Nanou
BadWolf_United
BadWolf_United

Pays :

MessageSujet: Re: [Chuck] saison 5   Jeu 17 Nov - 10:40

bon l'épisode 3 était pas si énervant que ça... même si Morgan qui pète les plombs à cause du mauvais Intersect ça devient très lourd, le reste de l'épisode nous distrait assez avec la romance de Casey et Gertrude (mais quel nom sérieux xD) et Captain Awesome qui profite de son congé parental

on a aussi le retour du Générale Beckman, et on va la voir plus souvent j'espère

au final Morgan est toujours l'intersect, mais il a retrouver ses esprits donc ça pourra repartir sur quelque chose de mieux, même si je préfère que ce soit Chuck le super espion

des Bananes dans le Void
Tumblr me !!
Nanou
BadWolf_United
BadWolf_United

Pays :

MessageSujet: Re: [Chuck] saison 5   Mar 3 Jan - 21:44

tien tien mais qui vient faire son guest dans l'épisode 5.08

Spoiler:

des Bananes dans le Void
Tumblr me !!
Nanou
BadWolf_United
BadWolf_United

Pays :

MessageSujet: Re: [Chuck] saison 5   Sam 21 Jan - 15:13

oh mais qui qu'on a t-y pas dans l'épisode 11

Spoiler:

des Bananes dans le Void
Tumblr me !!
Sunjin
Firefly_Team
Firefly_Team

Pays :

MessageSujet: Re: [Chuck] saison 5   Sam 21 Jan - 19:18

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de merci pour la caps ça fait plaisir et sinon c'est comment jusque là ?

et sinon j'ai lu qu'une webserie sur le jeffster est/va sortir ? (bon ça m'interesse pas plus que ça ceci dit XD)

Voir le profil de l'utilisateur http://www.doctor-who.fr/
soblue
House_Addict

Pays :

MessageSujet: Re: [Chuck] saison 5   Sam 21 Jan - 19:24

je suis pas passionnée par cette saison

même si un truc m'a fait rire
Spoiler:

par contre le cliff du dernier que j'ai vu m'a fait dire oh non! nous voilà repartis pour un tour!
Spoiler:

bref c'est devenu une série que je suis par habitude plus que par réelle envie....
soblue
House_Addict

Pays :

MessageSujet: Re: [Chuck] saison 5   Mar 31 Jan - 16:28

bon un mot sur le final
contente que ça s'arrête car les relations Sarah/chuck, Moragn/alex Ellie/Awsome ça devenait gnagnan et les aventures avec l'intersect très répétitives!
par contre moment grandiose
Spoiler:

Nanou
BadWolf_United
BadWolf_United

Pays :

MessageSujet: Re: [Chuck] saison 5   Mar 31 Jan - 18:43

et bah moi j'ai bien aimé ce Final (avec un grand F car fin de la série ) car il a repris tous les trucs marquants de la saison 1 voir du premier épisode même...

Spoiler:

enfin bref, c'est dommage que ça s'arrête mais c'est bien que ça s'arrête maintenant

des Bananes dans le Void
Tumblr me !!
soblue
House_Addict

Pays :

MessageSujet: Re: [Chuck] saison 5   Mar 31 Jan - 19:10

oui j'ai bien aimé aussi tous les clins d'oeil au début!
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: [Chuck] saison 5   

[Chuck] saison 5
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1